Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" dzieci"
18 wyników
[1-20]

1. Migracje międzynarodowe w Europie. Trendy, problemy, wyzwania., 2019
Kacperska E., Kacprzak M., Kmieć D., Król A., Łukasiewicz K. Migracje międzynarodowe w Europie. Trendy, problemy, wyzwania. pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Batóg A., Gutkowska K., Sajdakowska M. Wybrane aspekty spożycia wołowiny w rejonie o niekorzystnych wskaźnikach makroekonomicznych pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Borowska M., Głąbska D., Guzek D. Wybory produktów żywnościowych przez dzieci w wieku szkolnym w kontekście zmian regulacji prawnych związanych ze sprzedażą produktów spożywczych w szkołach pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Kuberska D., Suchta K. Zachowania nabywców na rynku certyfikowanej żywności dla niemowląt i małych dzieci pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Szalonka K., Witek L. Alergie pokarmowe i ich wpływ na rozwój rynku żywności funkcjonalnej i ekologicznej pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Bischoff A. Sytuacja społeczno-ekonomiczna podatnika a udział podatku PIT w płacy brutto w krajach OECD pdf
7. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2015
Dworak J. Kapitał ukryty jako determinanta rozwoju lokalnego pdf
8. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2015
Marcysiak T. Problem zrównoważonego rynku pracy w województwie kujawsko-pomorskim na przykładzie gminy Cekcyn pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Bazylik R., Parzonko A. Reklama telewizyjna w opinii dzieci i młodzieży pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Gotwald B., Gregor B. ADVERTASING AIMED AT CHILDREN - BETWEEN EFFICIENCY AND ETHICS OF MARKETING ACTIVITIES pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Maj J. New ways and new quality in market research among young customers: Market research through creative ways of spending time: the case study of PLAYDO pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Oleszczyk K. Rola i znaczenie środowiska rodzinnego w kształtowaniu postaw konsumenckich dzieci pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Sibińska A. TV ADVERTISING AND ITS INFLUENCE ON CHILDREN BRAND PERCEPTION RESULTS OF QUALITATIVE STUDY pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Adamczyk G. Specyfika przekazów reklamowych kierowanych do segmentu dziecięco-młodzieżowego pdf
15. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2012
Krzyżanowska K., Trajer M. Program „Owoce w szkole” – realizacja i skuteczność w kształtowaniu nawyków żywieniowych u dzieci pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2011
Wołoszyn J. Organizacja oparta na wiedzy a CSR pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2008
Raczkowska M. Ubóstwo dzieci w krajach Unii Europejskiej pdf
18. Roczniki Nauk Rolniczych, Seria G, 2008
Heijman W., van Ophem J. Zadowolenie z życia, zdrowie a typ rodziny pdf